Rouissaa.reismee.nl

Only 3 months left in the USA

Hey iedereen,

Sorry, ik heb al een hele tijd niks meer op mn blog geschreven!
De laatste tijd heb ik het ook zo druk gehad!

Mijn midterms zijn goed gegaan, en ik ben nu ook veranderd naar Humanities in plaats van Mythology!
Dit vak vind ik veel leuker, en het is makkelijker om op te pakken.
Het is veel over kunst, sculptures, en hoe films gemaakt worden enzo.

De afgelopen2,5 maanden ben ik samen met de rest van Drama Club erg druk bezig geweest met het voorbereiden van de musical.
De musical is called Guys and Dolls.
Ik weet dat ik kan acteren, maar niet zo'n star ben in zingen, dus heb ik geen auditie gedaan voor een hoofdrol.
In plaats daarvan heb ik auditie gedaan voor de " Hotbox Girls", waar ik wel voor zou moeten zingen, maar niet in mn eentje gelukkig, haha!
Die rol heb ik, samen met 6 andere meiden gekregen, en we zijn vanaf begin af aan bezig geweest met het voorbereiden en oefenen van het zingen en dansen.

Iedereen heeft er zo hard voor gewerkt, bijna elke dag door de week rehearsals, en elke zaterdag werken aan de set.
Het resultaat mocht er dan ook echt zijn, want alles zag er echt fantastisch uit!

Last weekend hadden we onze 3 uitvoeringen, en ik heb er zo erg van genoten!
Ik was erg zenuwachtig om auditie te doen, maar wat ben ik blij dat ik dit alsnog gedaan heb zeg!
Ik heb uitgevonden dat ik op het podium staan toch veel leuker vind dan om backstage te werken.
Ik heb veel nieuwe vrienden gemaakt, en zoveel memories die altijd in mn geheugen zullen blijven.
Ik ben een deel geworedn van de Drama Club Family, en dat betekent super veel voor me.
In de weken dat je hard werkt, er veel frustratie is, kom je erg veel van elkaar te weten, en ik ben met veel mensen veel closer geworden dan ik ooit had verwacht.
Die zondag van de laatste uitvoering was dan ook heel raar en emotioneel.
Iets waar je zo lang en hard aan gewerkt heb, is ineens weg.
Alle seniors kregen een poster, die wordt neergelegd op een tafel, en iedereen schrijft daar een lief berichtje op.
Aangezien het hun laatste high school jaar en Musical is.

Ik ben een Junior, maar voor mij hadden ze ook een poster neergelegd, aangezien ik aan het einde van het schooljaar natuurlijk gewoon weer terug moet.
Op het moment dat ik alle lieve berichtjes van iedereen las, realiseerde ik me pas echt dat ik hier nog maar 3 maanden ben.
In 1 klap realiseerde ik me dat ik hier zoveel heb opgebouwd, en het eigenlijk voelt als een tweede thuis hier.

In het begin van mijn High School jaar heb ik het best moeilijk gehad, ik had heel erg veel heimwee.
Op dat moment ben je vooral aan het aftellen hoeveel maanden je als weg van huis bent, en of je al bijna op de helft zit..
Dit is niet omdat je het niet leuk hebt op de plaats waar je bent, maar gewoon omdat het niet thuis is.
Heimwee is iets wat ik nog niet echt eerder heb ervaren, en het is iets wat heel lastig is om uit te leggen of om over te praten.
Maar hoe dichter je bij het einde van je schooljaar komt, des te meer het hier als thuis gaat voelen.
Ik heb geprobeert om van elk klein moment hier te genieten, en ik weet zeker dat ik deze ervaring, en al deze lieve mensen hier nooit meer zal vergeten.

3 maanden klinkt als een lange tijd, maar ik weet zeker dat deze 3 maanden super snel zullen gaan!

Ik zit hier nu al zo lang, maar ik snap nogsteeds niet hoe de miles enzo werken, jeetje wat is dat ingewikkeld zeg, haha!
De systemen hier voor Fahrenheit en miles en alles hier slaan ook nergens op, haha!
In celcius is 100 graden koken, onder de 0 graden vriest het, en het is logisch haha.
In Fahrenheit kookt het op 212 graden, en vriest het op 32....
Niet echt logisch dus haha.

18 april heb ik mn Prom !
Ik heb mn jurk al uitgekozen en ik heb er super veel zin in!

Eind juni zullen mijn ouders en zusjenaar Hudson Falls komen om mij op te halen, en om wat van de omgeving hier, en New York City te gaan zien.

Jeetje, wat is deze blog een rommeltje zeg..
En ik vind het een beetje jammer dat ik niet eerder heb geschreven, want ik heb zoveel meegemaakt.
Maar het moment dat ik begin te schrijven weet ik gewoon nietmeer wat ik moet zeggen..
Mn nederlands ziet er natuurlijk ook weer lekker rommelig uit, dus ik hoop dat het een beetje te lezen is voor jullie! haha

Ik laat snel weer van me horen!
Dikke kus!

Reacties

Reacties

Pappa

Weer een mooi verhaal schat!

Groetjes uit Tashkent, Oezbekistan,

Pappa

Cyrilalala

Helemaal in het Engels Rouis? Last weekend hadden we... Hahahaha

oma jacky

Wat weer een leuk verhaal rouissa en wat fijn om te merken dat je jou heimwee hebt overwonnen en tot de conclusie bent gekomen dat dit een waardevolle ervaring is geweest.chapeau meisje !! Een hele dikke kus van je omaxxxx

Feia

Heb je al een date voor the Prom...? Ze staan vast voor je in de rij! :-)) Veel plezier!! Liefs, Feia

Model

Ik ben trots op je Rouis! Ik ben blij voor je dat je het zo naar je zin hebt en je draai hebt gevonden!! Maar van mij mag je wel weer thuis komen hoor want ik mis je wel stomert xxxx

Olof en wouter

Hoi

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active