Rouissaa.reismee.nl

One week to go

Hey guys!

Anderhalf jaar geleden begon het allemaal..
Ik kreeg het idee om een jaar High School te gaan doen in Amerika.
Ik had een droom, maar ik had nooit verwacht dat die droom ook echt werkelijkheid zou worden.

Minder dan een jaar geleden ben ik voor het eerst naar een informatiebijeenkomst van Travel Active geweest, en ik was meteen om.
Ik wist wat ik wilde.. Een jaar naar Amerika!

In februari heb ik me opgegeven voor het programma, en toen begon alles.. Het invullen van mijn aanmeldingspakket, waar ik zeker een week mee bezig ben geweest, interviewbijeenkomsten, toetsen en van alles en nog wat..
Toen maar wachten op het moment dat ik geaccepteerd zou worden..
En eind april kwam dat moment dan eindelijk! (: Vanaf dat moment stond ik op de amerikaanse site en moest ik wachten tot een gastgezin mij had uitgekozen..

Dat wachten duurde erg lang maar werd 10 juli eindelijk beloond.. Ik werd gebeld door Travel Active met het nieuws dat een gastgezin mij heeft uitgekozen!
Ik kom te wonen in de staat New York in het plaatsje Hudson Falls.
Ik heb een zusje van mijn leeftijd (waar ik echt heel blij mee ben), een broer van 20, 2 ouders en 2 katten. (:
Ik kreeg te horen dat ik 6 augustus zou vertrekken voor de New York oriëntatie en vanaf dat moment ging de tijd erg snel.
En nu zit ik nog maar een week in het kleine vertrouwde Nederland.
De zenuwen beginnen toch echt toe te slaan en ik heb er echt super veel zin in!
Het heeft allemaal veel tijd en moeite gekost, maar het lijkt er nu toch echt op dat mijn droom over een week werkelijkheid gaat worden!
Ik ga eerst voor een paar dagen met een hele groep mensen naar New York City en ik kan niet wachten om alles daar in het echt eens mee te maken!
Ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet schrijven, maar daar zal tijdens mijn High School jaar wel verandering in komen!
Ik hou jullie op de hoogte!

If your dreams don't scare you, they aren't big enough!

Reacties

Reacties

Marja Jong

Ik ben trots op m,n nichtje die dit toch allemaal maar even doet.
Goede reis woensdag en ik blijf jouw belevenissen volgen hoor!!
Dikke knuf xx

Mama

Wat goed van je!! Op deze blog kan iedereen een beetje met jou meereizen..wij zijn ontzettend trots op jou dat je deze stap hebt durven nemen en ik weet zeker dat je een geweldige tijd tegemoet gaat. Je komt bij een hele lieve familie.. Ook zij kijken er naar uit om jou te mogen ontvangen..????

Feia

Lieve Rouissa, wat een avontuur! Heel veel plezier!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active